۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱

غلامرضایی:

صنعت آب در خط مقدم اهداف دشمنان/ تقویت پدافندغیرعامل توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

صنعت آب در خط مقدم اهداف دشمنان/ تقویت پدافندغیرعامل توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

بیرجند – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه پدافند غیر عامل یک روش مقابله با تهاجمات غیرمسلحانه دشمن است، گفت: صنعت آب و انرژی در خط مقدم اهداف دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا غلامرضایی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان شرکت آب منطقه ای استان با بیان اینکه هنوز جنگ بر علیه کشور ادامه دارد، اظهارکرد: دشمنان از ترفندهای غیر مسلحانه وغیر مستقیم م وارد می شود که نیاز به مقابله دارد.

وی با بیان اینکه یکی از روش های مقابله با جنگ غیر مسلحانه دشمن پدافند غیرعامل است، افزود:  با توجه به تهدیدات بسیار زیادی که در شرایط فعلی برای ایران اسلامی وجود دارد، پدافند غیرعامل یکی از مهمترین نیازهای کشور محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی هدف از پدافند غیر عامل را حفظ سرمایه نظام دانست وتاکید کرد: حفظ خطوط آب و برق و حفظ سدهای آبی و... در مقابل تهاجم غیرمستقیم دشمن بر عهده پدافند غیرعامل است.

 وی با بیان اینکه صنعت آب و برق در خط مقدم اهداف دشمنان قرار دارد، تصریح کرد: با تقویت پدافند غیر عامل می توانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به پدافندغیرعامل در تمام ادارات و نهاد ها توجه خاص شود، بیان داشت: حفظ اماکن و سرمایه و جلوگیری از آسیب ها در برابر دشمنان فقط با پدافند غیرعامل امکان پذیر است.

غلامرضایی گفت: یکی از راههای آشنائی با پدافند غیرعامل آموزش آن است که باید نقش دشمن را شناسائی کرد و راه مقابله با آن را آموزش داد.

وی با بیان اینکه در حوزه پدافند غیرعامل با تهدیدهایی مواجه هستیم، عنوان کرد: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته، ولی باید گفت که هنوز در ابتدای راه هستیم و باید هرچه سریعتر عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آب از مهمترین موضوعات در پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند به شبکه های آب کشور دسترسی یافته و ایران را از این طریق با مشکل مواجه کند.

وی تصریح کرد: در راستای خنثی کردن توطئه های دشمن همزمان با 16 استان مرزی دیگر اقدام به برگزاری  دوره آموزش پدافند غیر عامل کرده ایم.

دوره آموزش پدافند غیر عامل ویژه کارکنان شرکت آب منطقه ای استان خراسان از عصر چهارشنبه  (بنام هادی یک ) به مدت دو روز برگزار می شود.

کد خبر 2171081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha